Aktualita ze dne 8.11.2021

Vážená a milí,

na základě podnětu jedné z našich  pracovnic přímé péče, tedy těch, kteří jsou klientovi nejblíže, dovolila bych si Vás oslovit s následujícím. Přesně nevím, zda označení přání, prosba, pomoc je to pravé. Možná slovo dobročinnost vystihuje to, oč nám jde,  lépe. Raději tedy něco z písemné prezentace nápadu  samotné pracovnice  a  mého dovysvětlení ZDE. Ředitelka Domova

Poznámka pro příp. zájemce: Pro ,,adoptivní" vnoučata, jak jim říkáme, platí stejné podmínky jako pro kteroukoliv jinou návštěvu. Jak ty covidové, tak jiné. Neboli v příp. paní Marie P. zvoňte na sesternu B2, v příp. paní Marie Č. a pana Karla G. zvoňte na sesternu B1. Můžete se také s tamním personálem domluvit na návštěvě předem, což je jistě pro klienta samotného lepší, když s návštěvou počítá, trochu se nachystá…Anonymně lze rovněž po zazvonění na tyto sesterny předat nějakou tu maličkost. Nejde nám tak o zahlcení dobrot nyní a jednorázově, spíše o víceméně pravidelnou radost  v podobě něčeho dobrého – viz dovysvětlení výše. To byl i záměr autorky nápadu, pracovnice přímé péče, které vedení Domova plně akceptuje. Předem za klienty všem dárcům velice děkujeme. 

Předchozí článek
Následující článek